Monday, December 31, 2012

Putrajaya Aku Datang 2013.

Assalamualaikum..

Alhamdulillah aku selamat sampai di putrajaya petang tadi..erm..setelah sebulan bercuti dikampung halamn ku yang indah dan nyaman dengan angin timurnya..sejuk sekali dengan tiupan angin disiang hari..
Agak pening sikit kepala ni memandangkan seharian dalam pemanduan dalam aircond..sbb sepanjang perjalananku dari kampung ke putrajaya hujan turun membasahi bumi Allah..

Buat kak wadah n abg wan tahniah dengan kehadiran cahaya mata kedua seorang puteri semoga menjadi mujahidah solehah. tidak sempat ku melihat memandang bayi tidak dibenarkan keluar lagi..tapi bulan depan kita balik tengok..tunggu yer..Kelahiran bayi baru ni merupakan cucu ke-6 mak n abah..anak sedaraku ke-6..dah ramai yer anak sedara ku..

2. Januari 2013..kembali kesekolah...dengan kehadiran pelajar baru dan pelajar lama..comel2 pelajar datang ke sekolah dengan semangat yang baru.....

Selamat tahun baru 2013..ada azam baru ke..?..hari-hari ada azam baru...jangan tunggu awal tahun jer ada azam baru....Harapanku..Majulah diriku untuk semua...smile  

Jumpa di lain waktu....

Assalamualaikum...wbr..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...